Jokainen saapuva puhelu vastaanotetaan ja hoidetaan eteenpäin automaattisesti sekunneissa, vaikka henkilökunta olisi varattu.
Välitön tekstiviestikeskustelu puhelun jälkeen kannustaa soittajaa jatkamaan vuorovaikutusta ja vähentää kadotettujen asiakkaiden määrää merkittävästi.
Kaikki soitot tallentuvat järjestelmään automaattisesti ja saat niistä tiedon. Tiedät, mitä asiakas oli etsimässä ja voit reagoida faktan perusteella.
Kun olet asiakkaan luona tai varattu vastaanotolle, tärkeät puhelut jäävät usein vastaamatta – ja kun ehdit soittamaan takaisin, suurin osa on jo saanut vastauksen kilpailijalta. Helmi AI -puheluavustaja nappaa puhelun kiinni heti ja välittää soittajalle tunteen, että hänen asiansa etenee.
Soittaja huomioidaan sekunneissa, vaikka et itse pystyisi vastaamaan.
Helmi AI toimii kellon ympäri, myös työaikojen ulkopuolella
Välitön reagointi kertoo asiakkaallesi, että hänet on huomioitu ja asia etenee. Näin hänellä ei ole tarvetta soittaa kilpailijalle.
Tutkimuksen mukaan jopa 80 % kuluttajista odottaa pääsevänsä heti vuorovaikutukseen yrityksen kanssa soitettaessaan. Puheluiden osalta tämä näkyy siinä, että useimmat soittajat odottavat vain 30 sekuntia (noin kuuden soittoäänen verran) ennen kuin joko luovuttavat tai kääntyvät toisen yrityksen puoleen.
Valtaosa vastaamattomista puheluista tarkoittaa menetettyä myyntiä. Arvion mukaan jopa 85 %yritykselle saapuvista puheluista, joihin ei vastata, päättyy ilman kauppaa – toisin sanoen potentiaalinen tuotto menee lähes täysin ohi.
Automaattisten tekstivastausten avulla yritykset ovat saavuttaneet 10–30 % enemmän liikevaihtoa!